Verzending

Mocht je niet tevreden zijn met het geleverde sieraad neem dan per mail contact op binnen 14 dagen nadat je de bestelling hebt geplaatst. Stuur het item binnen 30 dagen retour. Het is ook mogelijk om het geleverde sieraad om te ruilen voor een ander product, maat of kleur. De eventuele meer - of minder kosten worden door ons verrekend.

Je hebt 30 dagen om een item te ruilen voor een andere kleur, maat of sieraad. Let op; Custom orders kunnen niet geruild of geretourneerd worden. Dit geld ook voor gegraveerd of anderszins gepersonaliseerde sieraden.

Een item retour zenden?
1. Pak het item in in de verpakking waarin je het item hebt ontvangen.
4. Breng het pakketje naar een verzendpunt.

Ons retouradres :

Unhandled
Blokvucht 44
4827 MD Breda

Al sieraden worden met de hand gemaakt en verzonden binnen 10 werkdagen (of anders volgens afspraak). Houd er rekening mee dat  het soms nog een aantal dagen kan duren eer het bezorgd wordt. Traceer zelf je zending via de ontvangen trakc & trace die je per mail hebt ontvangen.

Je order wordt bezorgd op het door jou in je order aangegeven adres. Zodra het pakket hier de deur uit gaat ontvang je een mail met daarin een linkje waarmee je het pakketje kan volgen. Orders worden met PostNL verzonden. Wil je het liever ophalen? Neem dan contact op.

Als we uw retour binnen 30 dagen hebben ontvangen, betalen we uw retour volledig terug. Gaat het om een ruiling dan betalen we het verschil terug. Terugbetaling gaat op dezelfde manier als er betaald is in de order. Er kan enkele dagen overheen gaan voordat het bedrag daadwerkelijk op je rekening staat.

We vergoeden geen verzendkosten die gemaakt zijn om een order naar retour te sturen. We adviseren je de aankoop met een track & trace code retour te zenden.

Alleen ongedragen sieraden in de originele verpakking nemen we terug. Custom orders kunnen niet geruild of geretourneerd worden. Dit geld ook voor gegraveerd of anderszins gepersonaliseerde sieraden.

Eventuele belastingen geheven door of via de expediteur ( DHL, PostNl, en dergelijke) worden geheven zijn voor rekening van klant. Unhandled is niet verantwoordelijk voor eventuele acties die de douane onderneemt na het verzenden van een order.

We zijn niet verantwoordelijk voor pakketten die kwijt raken of verkeerd bezorgd worden wegens een fout in het opgegeven adres. Wij gebruiken het adres opgegeven in de order. Mocht er iets niet kloppen in het opgegeven adres geef dit dan zo spoedig mogelijk door.